Spring Reviews 2016

Monday, June 20, 2016



Yesterday I saw a video of Lily Pebbles, June Favourites with a Twist, and it inspired me to change my favourites as well. So now instead of just sharing you all my Spring Favourites, I also will share you what I didn't like in these three months and I called it Spring Reviews. Yeah, I know, maybe the name is not that good, I´m not good at puting names...
    Anyway, here are my reviews:
.....................................................................................................................................
Ayer vi un video de Lily Pebbles, June Favourites with a Twist, y me inspiró a cambiar mis favoritos también. Así que ahora en lugar de simplemente compartir todos mis Favoritos de primavera, también les compartiré lo que no me gustó en estos tres meses, y lo llamé Sping Reviews. Sí, lo sé, tal vez el nombre no es muy bueno, no soy buena en poner nombres...
    De todos modos, aquí están mis comentarios:

Health

Photo from PopSugar

5K Race. I've been running for like a year and a half, and I'm really happy that finally I'll be in a race. It's something that I'm working really hard, even when sometimes it's hard to wake up 7am in the mornings. Plus, be in a race was part if my New Year's Resolutions!

Introducing Me Into The World Of Fitness.  Right now I'm doing more exercise that I've ever done in my whole life. In the mornings I'm going to run; then, in the afternoons I do some cardio and strength exercises; and finally twice a week I take ballet classes. I hope in the future I can continue exercising and get the results I want. Proud of myself.
.....................................................................................................................................
Carrera de 5K. He estado corriendo por como un año y medio, y estoy muy feliz de que por fin voy a estar en una carrera. Es algo en que estoy trabajando muy duro, incluso cuando a veces es difícil despertar a las 7am de la mañana. Además, ¡estar en una carrera era parte si mis propósitos de año nuevo!

Introduciéndome En El Mundo Del Ejercicio. En este momento estoy haciendo más ejercicio de lo que he hecho en toda mi vida. Por las mañanas voy a correr; después, en las tardes hago algunos ejercicios de cardio y fuerza; y finalmente, dos veces por semana tomo clases de ballet. Espero que en el futuro pueda seguir haciendo ejerciendo y obtener los resultados que quiero. Orgullosa de mi.

Food

Green Tea. I've found a great love with this tea because it helps me a lot with my metabolism and because it taste really good. I drink it every morning in my breakfast, and when I don't I feel that something is missing. It has slowly become part of my daily rutine.
.....................................................................................................................................
Té Verde. He encontrado un gran amor con éste té porque me ayuda mucho con mi metabolismo y a que el sabor muy bueno. Lo bebo cada mañana en el desayuno, y cuando no lo hago siento que me falta algo. Se ha convertido poco a poco parte de mi rutina diaria.

Internet


Snapchat. I reunited to Snapchat (for third time) about one month ago and finally I've enjoyed it. Besides that I'm not always Snapping or Snapchatting (or whatever it's called) sometimes it can be a really interesting app with their articles, and funny with the snaps that people upload. By the way, i'm lizoliva26 .
.....................................................................................................................................
Snapchat. Me reuní a Snapchat (por tercera vez) hace alrededor de un mes y, finalmente, lo he disfrutado. Además de que no siempre estoy Snapping o Snapchatting (o como sea que se llame) a veces puede ser una aplicación muy interesante con sus artículos, y divertido con los snaps que las personas suben. Por cierto, soy lizoliva26.

Trends


Rings & EarringsFor a couple of months I've liked this trend of wearing 3 or 4 rings in your hands. I think it looks stylish and you can wear it anytime and take your outfit to another level. So I went to an accesories shop here in my country called TodoModa and bought some pretty rings and a gold festive earrings. So far, I like what it looks like, so I regret nothing. This and the chokers are definitely my new favourite trends in the moment.
.....................................................................................................................................
Anillos & Aretes. Durante un par de meses me ha gustado esta tendencia de usar 3 o 4 anillos en tus manos. Pienso que se ve con estilo y que lo puedes usar en cualquier momento y dar otro nivel a tu look. Así que fui a una tienda de accesorios aquí en mi país llamada TodoModa y compré algunos anillos y unos aretes festivos. Hasta el momento, me gusta como se ve, por lo que no me arrepiento de nada. Esto y las gargantillas son definitivamente mis nuevas tendencias favoritas en el momento.


Other Stuff


Copa America & EuroCup. Three years ago I hated the football because I thought it was boring. Right now watch it is (sometimes) the funniest thing ever. With all the comments in twitter and the narrators, and the memes, sometimes you can laugh 'till your stomach hurts. And also you share some good times with your family.
.....................................................................................................................................
Copa América & Eurocopa. Hace tres años que odiaba el fútbol porque pensé que era aburrido, pero ahora verlo es (a veces) la cosa más divertida. Con todos los comentarios en Twitter y de los narradores, y los memes, a veces te puedes reír hasta que te duela el estómago. Y también compartes algunos buenos momentos con tu familia.



Stuff I Didn't Like

Long Nails.  I tried for 3 weeks to have long nails but it was a completely disaster. It's gonna sound gross but all the dirt and food easily got down my nails ALL the time, I washed my hands and suddenly the dirt came back. And also, I couldn't type on my phone properly. It's gonna be really hard that I try to use those things again.
.....................................................................................................................................
Uñas largas. He intentado durante 3 semanas tener uñas largas, pero fue un completo desastre. Va a sonar grotesco, pero toda la suciedad y los alimentos con facilidad estaban bajo mis uñas todo el tiempo, me lavaba las manos y de repente la suciedad regresaba. Y también que no podía escribir en mi teléfono como normalmente lo hago. Así que va a ser muy difícil que intente usar esas cosas de nuevo.

Stuff I'm Trying
Photo not mine

Makeup. The only things I used in my face last year was nothing. Nowdays I want to try everything in any brand so I could share you what products have worked on me. Be prepared in two or three months to start the makeup reviews! 
.....................................................................................................................................
Maquillaje. Las únicas cosas que usaba en mi cara el año pasado era nada. Hoy en día quiero probar de todo, en cualquier marca, así que podría compartirles los productos han funcionado en mí. ¡Estén preparados en dos o tres meses para empezar mis críticas de maquillaje!

No comments:

Post a Comment